UdstillerUnivers

Velkommen til udstilleruniverset for Hillerød Horseshow. Her kan du se how-to videoer med, hvordan du opretter din udstillerside, dine messetilbud og laver din inventar- og servicebestilling.

Information, der sendes ud på mail til udstillere, kan du også genfinde her.

Spørgsmål vedr. selve messen stilles til Hillerød Horseshow. Spørgsmål om hjemmesiden, oprettelse af din udstillerside og messetilbud stilles til Udstillerguide.

Se de nyeste info-mails her

Information om COVID-19

Ja, det kan godt lade sig gøre. Læs her information om nuværende COVID-19 situation. Vi opdaterer løbende hjemmesiden, så alle gæster og udstillere får den nyeste information.

læs mere

Information

Deadline

19. august: Du kan registrere dig fra nu af.

15. september: Du skal have oprettet din UdstillerSide. Listen over udstillere vises fra 31. august.

1. oktober: Du skal have oprettet dine messetilbud

30. oktober: Inventarbestilling lukker.
OBS! Bestillinger efter deadline pålægges 20%.

13. november: Bestilling af forplejning lukker.

13.-15. november: Hillerød Horseshow afholdes på Royal Stage

Tidsplan

Onsdag den 11. november

Åben for indkørsel af store elementer og kørsel med truck

Torsdag den 12. november

Kl. 10.00: Åben for opsætning af stande. Messeinformationen åbner.

Kl 21.00: Aflevering af standmateriale skal være afsluttet, stå på standen og hallerne lukkes for udstillerne.
Der etableres nattevagt.

Fredag den 13. november

Kl. 8.00: Hallerne åbner for indretning af stande.
Bemærk det er ikke muligt at flytte tungt materiale ind i hallerne fredag, da der ligger tæpper i gangarealerne. Alt standmateriale skal stå på stan- den.

Kl. 14.00: Messen åbner for publikum.

Kl. 18.30: Messen lukker for publikum. Der etableres nattevagt.

Kl. 19.30: Start Aftenclinic på Ridebanen

Kl. 22.30: Slut Aftenclinic på Ridebanen Der etableres nattevagt.

Lørdag den 14. november

Kl. 09.00: Hallerne åbner for udstillere.

Kl. 09.00: Start clinic i Festsalen

Kl. 10.00: Messen åben for publikum.

Kl. 11.00: Slut clinic i Festsalen

Kl. 18.30: Messen lukker for publikum.

Kl. 19.30: Start Aftenclinic på Ridebanen

Kl. 22.30: Slut Aftenclinic på Ridebanen Der etableres nattevagt.

Søndag den 15. november

Kl. 09.00: Hallerne åbner for udstillere.

Kl. 10.00: Messen åbner for publikum.

kl. 17.00: Messen lukker for publikum. Afmontering af stande kan begyndes når ALLE besøgende har forladt hallerne. Udstillingsmateriale skal stilles på paller, hvis ikke det afhentes inden 22.00.

Kl. 22.00: Hallerne lukker.

Mandag den 16. november

Kl. 08.00-12.00: Hallerne åbner for afhentning af standmateriale.

Clinics

Der er følgende clinics:

Fredag kl. 19.30-22.30Cathrine Dufour

Lørdag kl. 9.00-11.00: Mette Mannseth og Nils Christian Larsen

Lørdag kl. 19.30-22.30: Daniel Bachmann Andersen

Clinics finder sted enten på ridebanen eller i Festsalen i Royal Stage.

Til clinics om aftenen afspærres der til standene, som er lukkede i dette tidsrum.

Billetter til arrangementet kan købes her på hjemmesiden og koster 390 kr. + billetgebyr.

Entrebillet til alle dage koster 100 kr. + billetgebyr.

Se mere om clinics her

Messens åbningstider

Fredag kl. 14.00-18.30
Lørdag kl. 10.00-18.30
Søndag kl. 10.00-17.00

Clinic

Fredag kl. 19.30-22.30
Lørdag kl. 19.30-22.30

Video-vejledninger

1

Opret din bruger

2

Login og glemt password

3

Rediger din udstillerside

4

Opret messetilbud

5

Bestil inventar

Bemærk deadline fredag den 30. oktober

Bestillinger efter deadlinen pålægges 20%

6

Bestil forplejning

Bemærk deadline fredag den 13. november

Udstillerhåndbog

Bortskaffelse af affald

Brændbart materiale af max. en meters længde kan afleveres i affaldsvogne, der er placeret i hallerne.

Ikke brændbart materiale afleveres i containeren, der er placeret ud mod Milnersvej.

Brandregulativ/brandsikring

Gangarealer skal friholdes, og der må ikke anbringes produkter, dekorationer, inventar eller lignende uden- for det markerede standområde.

Til udsmykning, beklædning og gulvbelægning af stande, skal alt brandbart materiale være brand- imprægneret inden opstilling.

Der må ikke forefindes levende lys eller åben ild på standene.

Pakkemateriale som f.eks. papkasser, træuld og papir, må ikke opbevares på standen, bag standvæggene eller i flugtveje.

Heliumballoner i hallerne er ikke tilladt.

Brandvæsenet inspicerer samtlige stande, før udstillingen åbnes for at kontrollere, om alle forskrifter er overholdt.

El-installationer

Alle el-tilslutninger på standene må kun udføres af Royal Stages faste aut. el-installatør.

Stikkontakter 240V/1000W eller 400V/6000W, spots, lysspande m.v. kan bestilles på bestillingsske- maet.

Alle bestillinger bedes foretaget online her

Frise

Som udgangspunkt har alle stande ingen friser. Man kan dog tilvælge frise på standen på bestillingsskemaet ved at krydse ”Ja tak”.

Hvis man ønsker dekoration af frise, så se under ”Grafisk prisliste

Gulvbelægning

Der kan bestilles tæppe til standen ved bestilling af inventar. Se farvekort for nærmere info. Tæpperne er lagt på standen ved indflytning.

Udstillere er også velkomne til at lægge eget tæppe på standen. Dog skal det her bemærkes at, eventuelle skader på gulvet, er for udstillers regning, herunder fjernelse af limrester fra tæppetape. Se iøvrigt Brandregulativ/brandsikring

Gulvbelægning er vinyl – belastning 400 kg/m2 jævnt fordelt, 200 kg på et enkelt punkt.

Der må ved montering af stande ikke nedfældes søm, skruer, bolte og lignende i gulvbelægningen, ligesom der ikke må benyttes dobbeltklæbende materialer på gulvet, bortset fra TESA FIX nr. 964, nr. 4964 og nr. 5771. Disse kan bestilles på vedlagt bestillingsskema.

Særligt tunge emner skal opklodses, så de ikke sætter mærker i gulvbelægningen. Tal med projektlederen for messen, hvis i tvivl.

Det indskærpes samtidig, at der på stande, hvor der arbejdes med jord, sphagnum, sten og vand, skal gul- vet være afdækket med plader og plastfolie.

Royal Stage sørger for pålægning af tæpper i gangarealerne.

Loftbannere

Såfremt jeres virksomhed ønsker at få opsat loftban- nere, skal dette bookes 30. oktober hos projektlederen og leveres til Royal Stage 1 uge inden messen.

Bannere skal være klargjort til ophæng i wire.

Bannere med en bredde på over 2 meter skal være forsynet med en fast overkant samt øjer til ophæng i wire.

Større bannere kan der indhentes tilbud på ophængning.

Bannere sættes op aftenen inden indflytning.

Såfremt andet ikke aftales, bliver bannere ophængt således, at bannerets underkant er ca. 2,5 m fra gulv.

Navneskilte

Royal Stage sørger for opsætning af ensartede navneskilte ud for hver stand, hvor det er muligt.

Motion/fitness
Hillerød Svømmehal

Udstillere i Royal Stage har gratis adgang til Hillerød Svømmehal, som ligger 50 meter fra messehallen.

Svømmekort kan afhentes i messeinformationen, og svømmehallen kan benyttes i de normale åbningstider.

FysioDanmark Hillerød

Der tilbydes billig træning i FysioDanmark Hillerød, som har til huse i Royal Stage.

Messetilbud

Træning i vores træningscenter til særpris kr. 50,00 pr. gang

Overnatning nær Royal Stage
Hotel Hillerød

(100 m fra FrederiksborgCentret)
Milnersvej 41
3400 Hillerød
Telefon 48 24 08 00
www.hotelhillerod.dk

Hillerød Camping

(500 m fra FrederiksborgCentret)
Præriehuse på 35m2 Blytækkervej 18
3400 Hillerød
Telefon: 48 26 48 54
www.hillerodcamping.dk 

Danhostel Hillerød

(4 km fra FrederiksborgCentret)
Lejrskolevej 4
3400 Hillerød
Telefon: 48 26 19 86
www.hillerodhostel.dk

Stande

Standene er opbygget af hårde plader.

Modulmål: 50 og 100 cm.
Højde: 240 cm.
Farve: hvid

Ting, som skal hænge på væggene, skal anbringes på kroge, som fastgøres på overkanten af standvæggene.

rogene købes i informationen på udstillingen, og krediteres efterfølgende ved returnering.

Dekorationshøjde er 240 cm.

Ønsker man, at der skal bygges højere end dette, skal der indhentes særlig tilladelse herom fra udstillingens sekretariat.

Ønsker udstiller at ophænge tungere genstande såsom fladskærms-tv, skal der opsættes en forstærket væg. Denne bestilles på bestillingsskemaet.

NB! Lofthøjden i ”garderoberummene” i Foyer er 225 cm.

Ekstra stand- vægge kan bestilles – se bestillingsskema.

Udstillerarmbånd

Ved ankomst til Royal Stage udleveres 4 stk udstillerarmbånd, som skal bæres under messen.

Udstillers forsikring

Husk at meddele jeres forsikringsselskab, at I er på udstilling med jeres varer samt værdien af de udstillede varer.

Sikkerhedsforanstaltninger

Når udstillingen er lukket for publikum, etableres fast nattevagt. Nattevagten etableres fra indflytningsaftenen og frem til messen lukker.

Ansvar/beskadigelser

Udstillere samt disses personale har fuld erstatningspligt for eventuelle skader på hallens permanente vægge, lofter, gulve, søjler, installationer m.v.

Udstillere hæfter ligeledes for enhver skade på personer og ting, som måtte forårsages af udstiller og dennes personale eller udstillingsmateriel.

Grafisk prisliste

Roll-Up 85×220 cm
(Printet og monteret – ex. design)
kr. 900,-
Poster 50×70 cm – print (ex. design) 1 stk. kr 230,-
Frise på messestand – papir, 24 cm høj (ex. design) Pris pr. m
(Dækker hele den grå plade)
kr 100,-
Grafisk design pr. time kr 450,-

Alle priser er ekskl. moms

Har I brug for andet materiale så ring for tilbud.

Messemateriale bestilles senest 14 dage før messestart hos FrederiksborgCentrets grafikere. Herefter lægges der +25% på priserne i hastetillæg.

Aga Lutomska
6075 5307

Tæppe til stande

Vi kan tilbyde en pæn velourfilt i følgende farver:

  • 0036 Cocos
  • 9302 Fuchsia
  • 9312 Brick Red
  • 9522 Richelieu Red
  • 0901 Light Green
  • 9631 High Green
  • 9019 Mauve
  • 0939 Violet
  • 0904 Skye Blue
  • 0824 Royal Blue
  • 0954 Marine
  • 1234 Atoll Blue
  • 0950 White
  • 0915 Mousy Grey
  • 0905 Grey
  • 0965 Anthracite
  • 9385 Flecked Black
  • 0910 Black

Ønskes der specielle farver, så kontakt os for yderligere oplysninger. Vi har mange muligheder!